jjsporthotel 24 Lipiec, 2018 0

Odnowa biologiczna

SAUNA FIŃSKA – Sauna to dobry sposób na oczyszczenie i dotlenienie organizmu. Regularne korzystanie z sauny poprawia krążenie, przyśpiesza metabolizm i zmniejsza objętość tkanki tłuszczowej. Różne rodzaje saun zapewniają różnorodne korzyści dla Twojego zdrowia i samopoczucia. Dla Gości Hotelowych dajemy do dyspozycji saunę parową, w której temperatura wynosi od 50 – 60°C i wilgotności dochodzącej do 100% oraz saunę suchą rozgrzaną do temperatury 95-100°C o względnie niskiej wilgotności powietrza nieprzekraczającej 10%. Pobyt w obu saunach rozluźnia, relaksuje i pozwala łagodzić napięcie wynikające ze stresu.

ŁAŹNIA PAROWA z temperaturą, która wynosi od 50°C wzwyż z wilgotnością dochodzącą do 100%.

BECZKI KĄPIELOWE  służą do schładzania ciała po wyjściu z sauny, łaźni parowej jak również do zwykłej kąpieli czy kąpieli zdrowotnej.

WIADRO PRYSZNICOWE (bosmanka) do schładzania ciała po wyjściu z sauny.

JACUZZI – Kąpiel w jacuzzi to chwile relaksu i wyciszenia. Strumienie wody kierowane na poszczególne partie mięśni rozluźniają nasze ciało. Na tym jednak nie koniec zalet. Seans w jacuzzi ma bowiem także właściwości prozdrowotne, poprawia krążenie krwi, jakość snu, obniża poziom cukru we krwi, przyśpiesza przemianę materii a także zwalcza cellulit. W ten sposób leczy się, bóle pourazowe, kontuzje sportowe oraz uszkodzenia mięśni. Bąbelkowa kąpiel zalecana jest również kobietom w ciąży, które skarżą się na ból pleców i nóg.


OFERTA MASAŻ

Masaż relaksacyjny – w codziennym pędzie i braku czasu dla samego siebie warto czasem się zatrzymać i zafundować sobie chwilę relaksu i wyciszenia. Masaż ten pozwoli Ci się odprężyć i naładować akumulatory na następne dni. Czas wykonania: ok. 1h                      

Masaż sportowy – uprawiasz jakiś sport zawodowo lub amatorsko? To zabieg dla Ciebie! Masaż ten pozwala zwalczyć skutki zmęczenia spowodowane wysiłkiem fizycznym, regeneruje mikro-uszkodzenia włókien mięśniowych oraz zapobiega zakwaszeniu mięśnia. Masaż ten stosujemy przed jak i po wysiłku fizycznym. Przy kontuzji wszelkiego rodzaju zaleca się połączenie masażu z kinesiotapingiem. Czas wykonania: ok. 30min/60min

Kinesiotaping – jest to metoda wspomagania leczenia opracowana przez japońskiego chiropraktyka dr. Kenzo Kasego. Metoda ta polega na aplikacji specjalnej taśmy w miejscu bólu, kontuzji w ściśle określony sposób. Taśma ta reguluje napięcie mięśniowe, toruje mięsień w odpowiednim kierunku, odciąga skórę, tym samym zmniejszając ucisk spowodowany stanem zapalny, dzięki temu kontuzjowany mięsień szybciej wraca do sprawności. Po aplikacji taśmy bez przeszkód można korzystać z basenu czy innych wodnych zabiegów. 

Drenaż limfatyczny – ten zabieg wykorzystuje się głównie przy obrzękach oraz zastojach limfy (np. po zabiegu mastektomii).Główny cel tego zabiegu to przepchnięcie odpowiednimi technikami zalegającej limfy w stronę aktywnych węzłów chłonnych –  nie działając rozgrzewająco.Zaleca się wykonanie serii. Czas wykonania: 30min/60min

Relaksacyjny masaż stóp – masaż stóp ma działanie relaksacyjne i antystresowe, likwiduje napięcia mięśniowe oraz poprawia mikrokrążenie. Odpowiednie techniki masażu łagodzą ból oraz pobudzają krążenie krwi. Zabieg ten daje efekt terapeutyczny, działa harmonizująco. Czas wykonania: 45 min.