Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

BODY ART - trening funkcjonalny z nurtu Body and Mind. Jest to trening zaadresowany do wszystkich niezależnie od umiejętności, kondycji fizycznej czy wieku. Body Art łączy jogę, pilates, taniec oraz ćwiczenia stosowane w rehabilitacji. Zapewnia nie tylko poprawę funkcjonowania całego ciała, ale także właściwy oddech, energię wewnętrzną i harmonię.

BODY SHAPE - zajęcia dynamiczne, skupione na wzmocnieniu wszystkich większych partii mięśniowych, poprawie wytrzymałości oraz spaleniu tkanki tłuszczowej. Mniejsza ilość zmian tętna oraz podskoków, więcej powtórzeń wzmacniających i modelujących ciało. Dużo przysiadów, pompek i wzmacniania najczęściej z obciążeniem własnego ciała.

BPU – (brzuch – pośladki – uda). Forma zajęć skierowana do osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała. Ćwiczenia te mają na celu poprawę siły mięśniowej, elastyczności i kształtu mięśni. Zajęcia pobudzają i dodają energii. Duża porcja urozmaiconych ćwiczeń na płaski brzuch, szczupłe uda i jędrne pośladki.  To zajęcia o średniej intensywności z dużą liczbą powtórzeń danego ćwiczenia, w bezpiecznych oraz nie obciążających stawów pozycjach.

BRZUCHOMANIA (PŁASKI BRZUCH) to zajęcia o średniej intensywności ukierunkowane na wzmacnianie i wyszczuplanie mięśni brzucha. Duża dawka ćwiczeń modelujących te mięśnie z naciskiem na dokładność ich wykonania. Ciekawa forma zajęć polecana dla osób chcących poświęcić więcej czasu mięśniom brzucha.

CROSS FITNESS - to trening wytrzymałościowo-siłowy, którego celem jest uzyskanie lepszej sprawności fizycznej całego organizmu. Kształtuje wytrzymałość, siłę, elastyczność, spala tłuszcz, korzystnie wpływa na układ krążenia i oddechowy, poprawia ogólną sprawność i kondycję. Wykorzystuje się w nim, różnego rodzaju sprzęt (skrzynie drewniane, liny, piłki lekarskie, kettle, taśmy, sztangi, skakanki itd.). Duża intensywność ćwiczeń o różnym stopniu zaawansowania. Zajęcia dla osób, które opanowały technikę poprawnego wykonywania podstawowych ćwiczeń siłowych.

FIT MAMA&BABY - zajęcia przeznaczone dla mam z dziećmi od 2 - 3 miesiąca życia. Specjalnie dobrane ćwiczenia skupiają się na partiach mięśni, które po ciąży i porodzie są osłabione i wymagają wzmocnienia. Dużo uwagi poświęconej jest rozstępowi mięśnia prostego brzucha. W czasie zajęć dzieci aktywnie uczestniczą w ćwiczeniach z mamami lub spędzają czas, bawiąc się.

LATINO -  zajęcia na których można poznać specjalnie przygotowane choreografie, zawierające elementy salsy, samby, rumby i cha-chy. Gorące rytmy muzyki latynoskiej sprawiają, że nogi same rwą się do tańca. Pozwolą każdej kobiecie poczuć się wyjątkowo. Dużo „bezboleśnie” spalonych kalorii.

PILATES - to zestaw ćwiczeń poprawiających elastyczność ciała, samopoczucie i świadomość własnego ciała. Wzmacnia mięśnie całego ciała, zapobiega problemom z kręgosłupem i poprawia postawę ciała. Uczy kontroli nad oddechem, pozwala polepszyć koordynację ruchową i koncentrację. Bardzo dobrze wpływa na wyciszenie, przywrócenie równowagi psychicznej. Pilates pomaga umysłowi zapanować nad całym ciałem, doprowadzając do całkowitej harmonii organizmu.

STRETCHING - są to zajęcia oddechowe, rozluźniające i rozciągające przy relaksującej muzyce. Wykorzystuje się w nich proste asany z klasycznej jogi i elementy pilatesu. Wbrew pozorom stretching nie jest lekką formą fitnessu. Wykonując ćwiczenia, możemy być zaskoczeni narastającym poziomem zmęczenia. To zajęcia dla wszystkich, bez względu na wiek. Szczególnie polecane tym, którzy dużo czasu spędzają w jednej pozycji – np. siedząc przy komputerze albo pracując na stojąco.

SHOW DANCE - zajęcia taneczne oparte na różnych stylach. Poprawiają koordynację, podnoszą wydolność organizmu, usprawniają układ sercowo-naczyniowy, a także spalają tkankę tłuszczową. Duża dawka pozytywnej energii.

TBC Total Body Conditioning - kompleksowy zestaw ćwiczeń obejmujący wszystkie partie mięśniowe i wszechstronnie wzmacniających ciało. Na zajęciach łączy się ćwiczenia aerobowe (przyśpieszające oddech i puls) ze wzmacniającymi. Dużo modyfikacji podstawowych ćwiczeń, dużo powtórzeń oraz mnóstwo spalonych kalorii. W ćwiczeniach wykorzystywane są różnego rodzaju przybory m.in. hantle, taśmy oporowe, piłki.

TABATA –zawiera tradycyjne ćwiczenia aerobowe oraz interwały o dużej intensywności. Założeniem Tabaty jest zarówno  dotlenienie całego ciała jak i szybkie spalanie tkanki tłuszczowej. Zajęcia wpływają na poprawę sylwetki i zwiększenie wydolności organizmu.

TRENING FUNKCJONALNY - to rodzaj ćwiczeń, których celem jest wzmocnienie mięśni bez zwiększenia masy mięśniowej. Dzięki temu czynności wykonywane na co dzień stają się łatwiejsze i zmniejsza się ryzyko urazów. Trening funkcjonalny poprawia gibkość i koordynację, a szybkie tempo ćwiczeń zwiększa wydolność i wpływa pozytywnie na efektywność krążenia krwi. Ćwiczenia angażująmięśnie głębokie, których wzmacnianie jest szczególnie ważne w przypadku osób prowadzących siedzący tryb życia. Mocne mięśnie posturalne, odciążają nasz kręgosłup podczas codziennej aktywności i przeciwdziałają schorzeniom często w nim występującym.

TRENING OBWODOWY - Intensywny program treningowy oparty o ćwiczenia funkcjonalne z użyciem przyrządów i przyborów. Zajęcia prowadzone są w formie treningu obwodowego.Urozmaicony trening wszechstronnie modelujący ciało, duży wydatek energetyczny.

TRX KETTLEBELL– to trening funkcjonalny podczas którego wykorzystuje się ciężar własnego ciała, taśmy podwieszane do sufitu oraz odważniki kettlebells. Skutecznie kształtuje sylwetkę i pomaga redukować tkankę tłuszczową. Ćwiczenia angażują dużo partii mięśniowych równocześnie. W większości ćwiczenia nie są skomplikowane, ale wymagają większego wysiłku. Zajęcia polecane zarówno kobietom jak i mężczyznom.

ZAJĘCIA DLA KOBIET W CIĄŻY -zajęcia przeznaczone są dla kobiet od drugiego trymestru ciąży, warunkiem uczestnictwa jest zgoda lekarza. Ćwiczenia nastawione są na jak najlepsze przygotowanie do porodu. Szczególna uwaga zwrócona jest na mięśnie dna miednicy - praca nad  nimi ułatwi poród oraz ćwiczenia na mięśnie posturalne oraz korygujące postawę ciała – dzięki nim kręgosłup nie będzie nadmiernie przeciążony. Zajęcia te pozytywnie wpłyną na ogólną sprawność fizyczną i wydolność układu krążenia.

ZAJĘCIA DLA SENIORÓW - zajęcia przeznaczone dla seniorów chcących poprawić swoje samopoczucie i funkcjonowanie. Szczególna uwaga zwrócona jest na niwelowanie najczęstszych dolegliwości bólowych. Ćwiczenia poprawiające ogólną sprawność, dzięki czemu wykonywanie codziennych czynności staje się łatwiejsze. 

ZDROWY KRĘGOSŁUP – zajęcia o łagodnym charakterze, przeznaczone dla wszystkich niezależnie od grupy wiekowej, zwłaszcza dla osób mających siedzący tryb pracy. Celem zajęć jest zapobieganie problemom z kręgosłupem, wzmocnienie mięśni odpowiadających za prawidłową postawę i chroniących kręgosłup, likwidowanie przykurczów mięśni przykręgosłupowych.

ZUMBA - połączenie tańca i aerobiku, inspirowane latynoskimi rytmami. Zumba przez świetną zabawę kształtuje i ujędrnia sylwetkę oraz poprawia kondycję. W trakcie zajęć można spalić jednorazowo ok. 600-800 kcal, wyrzeźbić ciało i odstresować się. Sekwencje kroków są przyjemne i łatwe do wytańczenia, zajęcia dla wszystkich bez ograniczeń wiekowych i kondycyjnych.